Make your own free website on Tripod.com

 

MAULIDUR RASUL 2003

 

Perarakan Maulidur Rasul di dahului oleh pasukan rumah kuning.

 
  Ini pula aksi peserta rumah biru. Nampak macam demontrasi aje.    
    Nampak letih je.... teruk ke...jalan kaki........?  
  Ini dia langkah pasukan johan. Kan nampak segak tu, dengan "semangat" di depan.....?    
    Ni rumah biru ke hijau...nampak tak ramai mana ahli. Ni messti ssilap fokus.  
  Pasukan Rumah Merah ketika melalui Kampung Gong Nering.    
    Peserta Perarakan berehat seketika dalam perjalanan melalui kampung.  
  Pasukan Rumah Biru ketika Melalui Kampung Gong Nering    
    Tuan Guru Besar (dua dari kanan) berehat setelah selesai menghakimi pertandingan perarakan Maulidur Rasul.  
  Panorama sudut guru-guru menjamu selera. Walaupun kecil, yang penting ianya sentiasa bersih dan rapi. Selera kami sentiasa terbuka.    
    Tempat makan murid juga sentiasa bersih dan rapi. Pemandangan menunjukkan situasi selepas rehat.  
  Murid Tahun 5 Merah sedang tekun belajar dalam kelas yang ceria dan cantik. Kelas ini juga adalah merupakan Johan Pertandingan Kebersihan untuk Semester 1, 2003. Tahniah dan syabas. Bila nak makan sateeeey.    
   

Pemandangan tempat jualan makanan murid. Pn. Ana jangan lupa kueh-kueh tu letak biar banyak kat meja cikgu, terutamanya kueh apam bakar.......ada cikgu Kg. Baru yang suka makan apam....?